Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Δώστε χρώμα στη ζωή σας! Και στις βλεφαρίδες σας!!

Πριν κάποιες εβδομάδες, τριγυρνούσε στο μυαλό μου η ιδέα της mascara με χρώμα…Άξιζε τον κόπο ή απλώς θα πετούσα άδικα τα λεφτά μου; Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής αποφεύγω τις αγορές προϊόντων απλά για δοκιμή. Δεν θέλω τίποτα στο νεσεσέρ μου που κρύβει το ενδεχόμενο να μην το χρησιμοποιήσω ποτέ. Όμως το σκεφτόμουν συνέχεια…Υπάρχει κάτι πέρα από το μαύρο; Πώς θα ήταν οι βλεφαρίδες μου βαμμένες μωβ, καφέ ή πράσινες; Το μπλε το έχω δοκιμάσει χρόνια τώρα και με μεγάλη επιτυχία. Φυσικά ευγενική χορηγία της μανούλας! Βέβαια, τα χρώματα αυτά που σκεφτόμουν δεν ήταν τυχαία, από τη στιγμή που είναι αυτά που αναδεικνύουν τα μάτια μου. Βέβαια, ήμουν αρκετά συγκρατημένη για να προβώ σε μια τέτοια αγορά.

Αλλά επειδή είμαι και παρορμητική ψυχή….ένα πρωί του Σεπτεμβρίου, αφού έδωσα το πρώτο μάθημα της εξεταστικής μου και ήμουν αβάσταχτα στεναχωρημένη από την άθλια επίδοσή μου, με σκοπό να νιώσω κάπως καλύτερα κατηφόρισα προς το πιο κοντινό κατάστημα καλλυντικών. Αγόρασα, λοιπόν, μια καφέ, μια μωβ και μια πράσινη. Αν είχα γράψει λίγο πιο άσχημα πιθανώς θα αγόραζα και καμιά φουξια.

Η απογοήτευση της υπόθεσης ήταν ότι παρότι αποφάσισα τα χρώματα, η πράσινη και η καφέ, οι οποίες είναι από την ίδια εταιρία, ήταν πολύ σκούρες. Απλώς δείχνουν κάτι…λιγότερο μαύρο. Αυτό, όμως, ισχύει περισσότερο για την καφέ. Η πράσινη ειδικά στο φως δείχνει το χρώμα της αλλά ήπια. Βέβαια, είναι καλό, αφού δεν θα μοιάζω σαν να κυκλοφορώ με μούχλα στο μάτι. Γενικά είμαι αρκετά ικανοποιημένη. Όμως, κρυφά μέσα μου ήθελα αυτό το extreme

H μωβ mascara ήταν πιο τολμηρή και είναι πιο έντονο το χρώμα στις βλεφαρίδες, χωρίς όμως να τραβά την προσοχή με άσχημο τρόπο. Είναι περισσότερο διακριτικό απ’ ότι περίμενα  και μπορώ να πω πως χάριζε το αποτέλεσμα που αναζητούσα. Ακόμα ένα πλεονέκτημα αποδείχτηκε και ο απίστευτος όγκος και το εξαιρετικό μήκος!

Μάλιστα, ένας λόγος που ήθελα mascara με έντονο χρώμα είναι για τις κάτω βλεφαρίδες! Με εντυπωσιάζουν εμφανίσεις, όπου οι πάνω βλεφαρίδες είναι μαύρες, ενώ οι κάτω μπλε ή πράσινο ή μωβ…






To θετικό των παραπάνω επιλογών μου ήταν ότι απέκτησα αυτό που ήθελα τόσο πολύ σε αρκετά καλή τιμή. Επέλεξα σχετικά πιο φθηνές μάρκες, οι οποίες όμως ήταν δοκιμασμένες και γνώριζα πως παρά την χαμηλή τους τιμή, η ποιότητα είναι καλή και πως δεν θα έχουν επιπτώσεις στα μάτια μου. Η πράσινη και η καφέ ήταν από την Seventeen και η μωβ από την Erre Due. Άλλωστε, τα μάτια μας είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα και είναι πάντα προτεραιότητά μας η υγεία και όχι το χρήμα.


xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogger Wordpress Gadgets