Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Top 3 ρουζ!! Make me blush!


Λατρεύω τα ρουζ...Υπάρχουν τόσα πολλά χρώματα και υφές που θα ήθελα να αποκτήσω όλα τα ρουζ από όλες τις μάρκες. Ακόμα και αν δεν έχεις ίχνος μακιγιάζ, λίγο χρώμα στα μήλα του προσώπου είναι αυτό που θα σε κάνει να λάμψεις! Φαίνεσαι πιο υγιής, πιο ξεκούραστη, πιο λαμπερή! Και κάθε απόχρωση του ρουζ σου βγάζει και μια διαφορετική λάμψη στο πρόσωπο.

Έχω καταλήξει σε τρία αγαπημένα μου ροζ που τα φοράω πιο συχνά.
  1. Style από τη MAC! Ένα υπέροχο ροδακινί ρουζ με χρυσούς ιριδισμούς. Το shimmer που έχει δίνει ένα απαλό εφέ λάμψης. Αυτό είναι και πιο κοντά στα χρώματά μου, γιατί το βασικό χρώμα της επιδερμίδας μου είναι το κίτρινο και φαίνεται πολύ φυσικό. Βέβαια, με το shimmer γίνεται λιγότερο φυσικό αλλά μου αρέσει να λαμπιρίζω!
  2. Well dressed από τη MAC! Είναι ακριβώς το χρώμα που παίρνουν τα μάγουλα και η μύτη μας όταν κρυώνουμε. Η απόχρωσή του είναι ένα απαλό ροζ, με τελείως φυσικό αποτέλεσμα. Κάθε φορά που το φοράω είναι σαν να ακτινοβολώ από υγεία. Ταιριάζει πολύ ειδικά στις ανοιχτές επιδερμίδες. Έψαχνα πολύ καιρό ένα καθαρό baby pink χρώμα και είμαι πολύ ευχαριστημένη!
  3. Dreamy Grape από τη Seventeen! Αυτό ήταν και η έκπληξη για μένα! Όταν το είδα στο stand δίστασα γιατί ήταν πολύ έντονο...έντονο μοβ! Και η πωλήτρια έκανε την κατάσταση χειρότερη γιατί με έκανε σαν κλόουν αλλά ήθελα πολύ ένα λιλά ρουζ και έκανα την κίνηση! Άλλωστε ήταν μόνο 10 ευρώ...Και έκανα πάρα πολύ καλά!! Φυσικά εγώ βάζω πολύ λιγότερο από την ποσότητα της πωλήτριας. Όχι όμως ότι δεν είναι και έντονο...Άλλα μ' αρέσει για τις μέρες που δεν θέλω ήσυχο make up. Είναι έντονο ροζ-λιλά. Όσο πιο πολύ βάζεις, τόσο πιο λιλά βγαίνει!

Τα αγαπώ και τα τρία πάρα πολύ και ταιριάζουν σχεδόν σε όλες τις επιδερμίδες.

xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogger Wordpress Gadgets