Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

Blue my mind!

Μιας και φεύγουν τα πολλά τα κρύα, ανοίγει ο καιρός, χωρτάσαμε και τα σκούρα χρώματα όλο το χειμώνα...ας αλλάξουμε λίγο διάθεση και ας δώσουμε έναν ανοιξιάτικο αέρα στα νύχια μας. Εγώ πάντως τα βαρέθηκα τα σκούρα...Οπότε αφού και οι μεγάλοι οίκοι μόδας έχουν ήδη ετοιμάσει τις ανοιξιάτικες κολεξιόν τους...να μη μένουμε πίσω! Χρώμα χρώμα χρώμα!! Κάντο όπως η Jessica Simpson!

Επηρεασμένη όπως ήμουν από τη μελέτη μου στις ανοιξιάτικες τάσεις (αν και καιρός εξεταστικής εγώ αυτά προτιμώ) είπα να βάψω τα νυχάκια μου γαλάζια!  Και το αποτέλεσμα μου άρεσε πάρα πολύ!! Τα έβαψα με το βερνίκι της Seventeen no269! Είναι ένα υπέροχο baby blue χρώμα που με κάνει να ανυπομονώ για τα τις ανοιξιάτικες εκδρομές! Θα συνιστούσα για το χρώμα αυτό 2 στρώσεις για να δείξει το χρώμα και να φαίνεται πιο ομοιόμορφο.
Επίσης, αυτό το χρώμα το προτιμώ με κοντά νύχια. Μπορεί με μακριά να μοιάζουν τα δάχτυλά σας με της Rihanna στο what's my name, αλλά στα κοντά είναι πιο chic και περισσότερο wearable.

Αν δεν σας αρέσουν, μάλιστα, τα έντονα χρώματα και έχετε έφεση στις κλασικές επιλογές, αλλά θέλετε να δοκιμάσετε λίγο πιο extreme χρώματα η επιλογή της Seventeen είναι η κατάλληλη, αφού είναι σε πολύ καλή τιμή και το αποτέλεσμα δεν είναι καθόλου φθηνό.

xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogger Wordpress Gadgets