Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Top 4! Αγαπημένες Σκιές Korres

Αν έχω μια αδυναμία η οποία με ωθεί να κάνω απίστευτα παρορμητικές αγορές, αυτό είναι οι σκιές. Μου αρέσει ο,τι έχει να κάνει με καλλυντικά αλλά ειδικά στις σκιές δεν έχω μέτρο...Εξ αιτίας αυτού έχω καταλήξει να έχω πάρα πολλές και να ψάχνω συνεχώς για τα καλύτερα χρώματα και τα πιο ιδιαίτερα. Τα τελευταία χρόνια, οι all time favourites σκιές που έχω είναι αυτές του Κορρέ. 

Θυμάμαι από όταν ήμουν πιο μικρή τη διαφημιστική τους καμπάνια η οποία υποστήριζε ότι στόχος της εταιρίας ήταν η δημιουργία προϊόντων που να κολακεύουν όλες τις γυναίκες και όλα τα χρώματα. Τότε δεν μου είχε αρέσει καθόλου αυτή η άποψη γιατί υποστήριζα το διαφορετικό και το έντονο μέχρι θανάτου. Πίστευα ότι μια εταιρία πρέπει να τολμάει και να στηρίζει το extreme σε κάθε περίπτωση. Βέβαια, τώρα καταλαβαίνω ότι αυτή η τοποθέτηση της ήταν και ο παράγοντας που την έκανε όντως να ξεχωρίσει. Γιατί από όσες σκιές έχω οι σκιές Korres είναι και αυτές που μου πηγαίνουν περισσότερο.

Λατρεύω το γεγονός ότι είναι πολύ καλής ποιότητας προϊόντα, τις δουλεύεις εύκολα και δεν ξεθωριάζουν όσο εύκολα ξεθωριάζουν άλλες μάρκες. Επιπλέον, μου αρέσει ότι όταν θα αγοράσεις μια σκιά, δεν γίνεται να έχεις κάνει λάθος. Έχω πάρει πολλές σκιές που μετά όταν τις έβαλα το μετάνιωσα γιατί δεν μου πήγαιναν. Αλλά όταν επιλέγω Korres ξέρω πως ότι χρώμα και να πάρω θα μου πηγαίνει. Άλλωστε σε αυτό στηρίχτηκε όλη η ιδέα της σειράς. 

Προσωπικά αγαπημένα μου χρώματα είναι:
Golden Brown:       Ζεστό καφέ με χρυσούς ιριδισμούς, υπέροχο για κάθε μέρα
Golden:                  Ανοιχτό μπεζ-χρυσό, κατάλληλο για highlighter 
Cypress Green       Το τέλειο σκούρο πράσινο για soft smoky eyes
Lime                      Ανοιχτό lime πράσινο με χρυσούς ιριδισμούς
Επίσης λατρεύω να αναμιγνύω τη σκιά lime με την golden ή την cypress green με τη golden και να τις χρησιμοποιώ σαν ένα χρώμα.
Συγχωρείστε την βρώμικη συσκευασία του golden brown, αλλά την έχω χρόνια και το λευκό λερώνεται πολύ εύκολα. Ευτυχώς που άλλαξαν τη συσκευασία...

xxx

2 σχόλια:

  1. Υπέροχο το blog σου!! Το ανακάλυψα πρόσφατα!! Πολύ καλές οι επιλογές σου!! Έχω και εγώ δύο αλλά περισσότερο λατρεύω την απόχρωση ivory!!

    http://thebeautyfairyblog.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε!!! Πράγματι έχει τις καλύτερες "καθημερινές" αποχρώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogger Wordpress Gadgets