Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Essence....once again...


I have an obsession...λέγεται make up....ποτέ μα ποτέ δεν μπορώ να έχω αρκετά! Και ειλικρινά κάποια θα υπάρχει εκεί έξω που θα καταλαβαίνει πως δεν μπορώ να αντισταθώ όταν τα foundations της essence πωλούνται στην τιμή των 4 ευρώ (3,99 για την ακρίβεια, αλλά ας μην παρασυρρόμαστε από ξεπερασμένες μεθόδους marketing).

Μέχρι πρόσφατα επεδίωκα το make up μου να είναι καλής εταιρίας κλπ κλπ...Βέβαια, πάνω από όλα θέλω να είμαι ειλικρηνής...Εάν το budget μου μου το επέτρεπε, ακόμα το ίδιο θα έκανα! Από τη στιγμή, όμως, που δεν έχω τη δυνατότητα να δοκιμάζω καινούρια προϊόντα όσο συχνά θα ήθελα, επιβάλλεται να συμορφοθώ στα νέα δεδομένα. Επιπλέον, είχα την ατυχία φέτος να αλλάξει κατα πολύ  ο τύπος της επιδερμίδας μου. Επομένως, τα προϊόντα που μέχρι τώρα ήξερα ότι ήταν κατάλληλα για μένα, πλέον δε μου ταιριάζουν. Έτσι λοιπόν, στράφηκα για ακόμα μια φορά στην essence και μπορώ να πω ότι πραγματικά δεν απογοητεύτηκα.

Τα αποκτήματά μου, λοιπόν, ήταν δύο make up και ένα μολύβι. Από τα make up έμεινα πολύ ευχαριστημένη. Δίνουν πολύ καλό αποτέλεσμα και δεν ερεθίζουν την επιδερμίδα μου. Το μολύβι, αντίθετα, ήταν μια αποτυχία.

Soft & Natural: 
Νομίζω το make up για κάθε κοπέλα με κανονική ή ξηρή επιδερμίδα. Ενυδατικό, ελαφρύ, φυσικό, καλύπτει όσο χρειάζεται. Ελάττωμα: κοκκινίζει ελαφρώς

Stay all day:
Καλή κάλυψη, αρκετά σταθερό. Ίσως όχι το ιδανικότερο για ξηρές επιδερμίδες (όπως και κάθε Long lasting προϊόν).

Kajal pencil-scream green 20:
Ένα από τα χειρότερα μολύβια ματιών που έχω πάρει. Δυστυχώς στο stand που το αγόρασα δεν είχαν tester, επομένως δεν μπορούσα να προσδιορίσω την υφή του. Το δοκίμασα στο πάνω βλέφαρο, μουτζούρωνε σαν τρελό. Το δοκίμασα στο κάτω βλέφαρο: δεν είχα πλέον μαύρους κύκλους, είχα πράσινους. Το δοκίμασα στο εσωτερικό του κάτω βλεφάρου: πονούσαν τα όμορφα ματάκια μου...Δεν είναι ομοιόμορφο, δεν είναι σταθερό, είναι μια αηδία.

Βέβαια, όσο και αν τα φθηνά προϊόντα μακιγιάζ φαίνονται σαν μια όαση στην κρίση που ζούμε, χρειάζεται να έχουμ υπ'όψη πως όταν η μέση τιμή για ένα προϊόν είναι 20 ευρώ και κάποια άλλη εταιρία το τιμολογεί με 4 ευρώ,  δεν είναι και η ίδια ποιότητα.Σε κάθε περίπτωση η έλλειψη κόστους marketing, συσκευασίας, διαφήμισης μειώνουν την τιμή, αλλά όχι τόσο. Προφανώς και συνεχίζω να αγοράζω από όλες τις τιμές, αλλά με κάθε επιφύλαξη (just sayin).

  xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogger Wordpress Gadgets