Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Back to Base: Βάση για τις σκιές

Από την ημέρα που ανακάλυψα την εφαρμογή της βάσης, η ίδια αποτελεί το πρώτο και κύριο βήμα μου στο μακιγιάζ των ματιών. Χωρίς βάση προτιμώ να μην έχω καθόλου σκιά. Άλλωστε, ως απλή ερασιτέχνης στοχεύω στη διάρκεια του μακιγιάζ και όχι στο πιο καλλιτεχνικό μέρος του.

Παρόλαυτά οφείλω να σημειώσω πως οι μακιγιέρ όταν αναφέρονται σε 'βάση' δεν εννοούν αποκλειστικά τη διάρκεια, εφόσον ως επι το πλείστον η επιδίωξή τους αποτελεί το έντονο αποτέλεσμα συνήθως για φωτογραφήσεις ή ολιγόωρα events. Εγώ, όμως, ώς Mimie, όταν αναφέρομαι σε βάση εννοώ κυρίως και πάνω από όλα τη διάρκεια τόσο στην ένταση του χρώματος, όσο και στη σταθερότητα!!

Οι βάσεις τις οποίες χρησιμοποιώ είναι οι εξής:
ΜΑC paintpot barestudy
MAC paintpot rubenesque
MAC fluidline gel liner blacktrack
MAC fluidline gel liner macroviolet
Benefit skinny jeans
NYX jumbo eye pencinl strawberry milk
ΜΑC paintpot barestudy: Σαμπανιζέ χρώμα με διακριτικούς ιριδισμούς. Το αποτέλεσμα διαρκεί πολλές ώρες και δίνει λάμψη ακόμα και στις ματ σκιές. Κάνει το χρώμα πιο έντονο χωρίς να το αλλοιώνει. 
MAC paintpot rubenesque: Ελαφρώς μπρονζέ ροδακινί με έντονους χρυσούς τόνους. Δίνει περισσότερο μεταλιζέ υφή παρά ιριδισμούς. Δίνει μια πιο rusty εκδοχή της σκιάς που θα εφαρμόσετε. Σημείωση: πολύ καλή επιλογή για πράσινα και γαλάζια μάτια
MAC fluidline gel liner blacktrack: Το περίφημο liner κάνει και για βάση και μάλιστα αρκετά καλή. Παρόλαυτά, δεν έχει την ίδια επιτυχία σε διάρκεια όπως τα paintpot. Για το λόγο αυτό πάντα τα συνδυάζω! Το μαύρο είναι ένα χρώμα αρκετά δύσκολο για να το δουλέψεις. Επομένως, θέλω να είμαι σίγουρη πως μέχρι το τέλος της βραδιάς το μακιγιάζ μου είναι σταθερό.
MAC fluidline gel liner macroviolet: Όμοια και με το macroviolet το χρησιμοποιώ πάνω από κάποιο paintpot για μεγαλύτερη σταθερότητα.
Benefit skiny jeans: Ένα πραγματικά υπέροχο χρώμα και πολύ ιδιαίτερο! Δίνει ένταση στο χρώμα όποια και αν είναι η απόχρωση της σκιάς! Παίζει με τους ιριδισμούς στο φώς και δουλεύεται πολύ εύκολα, αρκεί να κάνετε γρήγορες κινήσεις. Μάλιστα, θα πρότεινα πρώτα να βάφεται το ένα μάτι και μετά το άλλο, ώστε να μην προλάβει να στεγνώσει. Διαρκεί αρκετές ώρες, όμως όχι όπως τα paintpot. Συνήθως δεν τα συνδυάζω, διότι η διαφορά δεν είναι τόσο σημαντική.
NYX jumbo eye pencinl strawberry milk: Η έκπληξη της ομάδας ήταν το εν λόγω προϊόν, διότι δεν περίμενα απολύτως τίποτα απο αυτό. Η τιμή του φωνάζει: φθηνό αποτέλεσμα χαμηλής ποιότητας. Η εφαρμογή του, όμως, με άφησε άναυδη! Συμβάλει σημαντικά στην διάρκεια της σκιάς και η ροζ του απόχρωση δίνει ένα γλυκό αποτέλεσμα. Για την τιμή του έχει πολύ καλή απόδοση. 

H προσωπικά αγαπημένη μου επιλογή από τις παραπάνω είναι τα paintpot της MAC. Τα προτείνω ανεπιφύλακτα και δε θα τα άλλαζα μέχρι στιγμής με καμία άλλη βάση. Το μόνο αρνητικό είναι πως έχω δύο και κατά πάσα πιθανότητα θα στεγνώσουν προτού προλάβω να τα τελειώσω...Βέβαια, δεν έχω παράπονο, καθώς το barestudy βρίσκεται στο νεσεσέρ μου για πάνω από 3 χρόνια. Φυσικό επακόλουθο τώρα να βρίσκεται στα τελευταία του, αλλά έχει μέσα αρκετό προϊόν και το χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά.

Συμπληρωματικά, να θέσω ότι για την εφαρμογή χρησιμοποιώ αποκλειστικά τα δαχτυλάκια μου, εκτός από το skinny jeans, το blacktrack και το macroviolet, όπου χρησιμοποιώ ένα φλατ πινελάκι με συνθετικές τρίχες, διότι τα σκουρόχρωμα λερώνουν και κάνει την υπόθεση πολύ πιο εύκολη.

H original βάση πρέπει να είναι ματ και στο χρώμα του δέρματος, ώστε να αποδίδει το πραγματικό χρώμα και υφή της σκιάς και για να φτάνει μέχρι το τόξο του φρυδιού και να φαίνεται φυσικό. Επειδή, ίσως υποψιάζεστε πως δεν είμαι φυσιολογικός άνθρωπος δεν έχω καμία βάση που να ταιριάζει στην περιγραφή αυτή! Οι εταιρίες που ανέφερα έχουν και αποχρώσεις στο χρώμα του δέρματος, όπως επίσης και πολλές ακόμα μάρκες.
xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogger Wordpress Gadgets