Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Η τύχη είναι γένους θηλυκού

Εάν όντως η τύχη είναι γένους θηλυκού ίσως καταφέρουμε να μας δει με άλλο μάτι προκαλώντας τη με κάτι γυναικείο. Το 2013 μας βρήκε με μια ακατανίκητη ελπίδα πως αυτή θα είναι η χρονιά μας! Τι καλύτερο για την τόνωση της αυταπάτης αυτής με ένα γούρι για το νέο έτος...Αυταπάτη γιατί πάντα όλα πηγάζουν από μέσα μας. Εάν το πιστέψουμε εμείς πρώτα, τότε αναμφίβολα θα πραγματοποιηθεί. Απλά και μόνο επειδή θα το κυνηγήσουμε.

Ποτέ δεν ασχολήθηκα με τα γούρια που βγαίνουν κάθε χρόνο. Αρχικά, διότι δεν μου άρεσε κανένα απο αυτά των κοσμηματοπωλείων. Επίσης, τα θεωρώ τραγικά υπερτιμημένα για κάτι το οποίο λανσάρεται για να φορεθεί μόνο μια χρονιά. Φέτος, βέβαια, έχω τέτοια θέληση να πάνε όλα καλά που μπήκα στη διαδικασία να πάρω και γουρι!!

Παρόλαυτά, το γούρι μου για το '13 μου στοίχισε μόνο 7 ευρώ περίπου! Τα τελευταία χρόνια έχω ένα χόμπι, να φτιάχνω τα δικά μου κοσμήματα. Όχι τίποτα φαντασμαγορικό, πέρνω χάντρες και κάτι ψιλά ακόμα. Μια ασχολία πολύ δημιουργική και ευχάριστη! Στα καταστήματα, λοιπόν, που πωλούνται χάντρες είχαν μεγάλη ποικιλία από γούρια. Μάλιστα, επειδή καθυστέρησα να προμηθευτώ τα απαραίτητα, πέτυχα και πολύ καλές εκπτώσεις!!

Είχα ήδη σκεφτεί πως ήθελα κάτι απλό και καθημερινό για το λαιμό, αλλά και χάντρες για βραχιολάκι. Έτσι λοιπόν, για το λαιμό έφτιαξα ένα κρεμαστό με χρυσό συρματάκι, μερικά μαργαριταράκια και το νούμερο 13 να κρέμεται. Τα μαργαριτάρια δεν είναι και της άριστου ποιότητας, γιαυτό είναι τόσο φθηνά, αλλά ποιός καταλαβαίνει διαφορά? 
Προσωπικά το λατρεύω και το φοράω κάθε μέρα. Το σημαντικότερο είναι πως τα υλικά δε θα χαλάσουν, οπότε θα μου μείνει. Βέβαια, του χρόνου θα αφαιρέσω το ''13''.

Για το χέρι πήρα ένα αγγελάκι το οποίο απλά το πρόσθεσα σε ένα παλίο μου βραχιόλι. Ειδικά αυτό το βρήκα πολύ χαριτωμένο...Στην πίσω πλευρά του έχει σκαλισμένο "made for an angel". Αν δεν κάνω λάθος η τιμή του ήταν λιγότερη από 1 ευρώ.
Βέβαια, αναγκάστικα να γυρίσω σε 2-3 μαγαζιά για να βρω αυτά που θέλω, αλλά άξιζε τον κόπο.

Ελπίζω να σας άρεσαν και να δοκιμάσετε ίσως να δημιουρήσετε τα δικά σας σχέδια.
xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogger Wordpress Gadgets