Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Mimie's Blabbering Twitter!

Τα μεταμεσονύχτια post είναι και τα καλύτερα...ε?? Μπορεί και όχι...Πάντως εγώ έχω αϋπνίες και είπα να ανεβάσω μια ανάρτηση, που δε σχετίζεται τόσο με beauty gossip, αλλά όπως καταλάβατε με το Τwitter!! Οπότε θα φλυαρίσω για τη νέα μου διαδικτυακή δραστηριότητα!! Έκανα, λοιπόν, λογαριασμό στο Twitter και σκέφτηκα να σας το ανακοινώσω και από το blog, ώστε αν σας ενδιαφέρει να κάνετε follow ή να με βοηθήσετε λίγο, αφού είμαι τόσο καινούρια σε αυτό το social network.
Προσπάθησα να βάλω ένα χαριτωμένο background και έχω κάνει follow σε όσα άτομα βρήκα από beauty bloggers.

Μέχρι τώρα δεν έχω profile picture! Προσπαθώ να ανεβάσω και συνέχεια μου εμφανίζει "error". Οπότε, αντί για πρόσωπο, έχω ένα αυγό...Αν το σκεφτείτε είμαι πολύ προχώ...όλοι έχουν πρόσωπο...σιγά το πρωτότυπο...εγώ κράτησα το αυγό.... Εντάξει για την ώρα ο λογαρισμός είναι λίγο αποτυχία αλλά θα βελτιωθώ, το  υπόσχομαι!!

Αυτό το post γίνεται ψιλοαδιάφορο, οπότε το κλείνω σιγά σιγά... Πάντως ξέρετε ότι θα χαρώ πολύ αν περάσετε μια βόλτα!!  https://twitter.com/BeautyGossiping Επίσης, μη ξεχάσετε να μου αφήσετε comments ή να μου στείλετε mail για ό,τι θα θέλατε να δείτε σε μελλοντικές αναρτήσεις ή γενικότερα στο blog!

Καληνύχτα και Follow me!
~xxx~


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogger Wordpress Gadgets