Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013

Obsession! Michael Kors Hamilton

Όσες έχετε έρωτα με τις τσάντες, αλλά και τα χρώματα σίγουρα θα συμμεριστείτε τον ενθουσιασμό μου! Η ανοιξιάτικη κολεξιόν έχει πλημμυρίσει την αγορά, τα σκούρα μουντά χρώματα έδωσαν τη θέση τους στις έντονες και χαρούμενες αποχρώσεις που αιχμαλωτίζουν τη ματιά σου, όσο και να προσπαθείς να το αποφύγεις. 

Τυχαία σήμερα ως αυθεντικό σαββατιάτικο πρωινό πέρασα μπροστά από τα Michael Kors και δεν μπόρεσα να πάρω το βλέμμα μου πάνω από αυτές τις Hamilton. Όταν το κλασικό design συναντά τα μοντέρνα χρώματα, τότε έχουμε ένα άκρως εντυπωσιακό αποτέλεσμα...για μένα έργο τέχνης!

Γενικά δεν είμαι υπέρ της αλλόγιστης αγοράς αναφορικά με τις τσάντες...Ναι ναι εγώ το είπα αυτό, η μεγάλη shopaholic! Κυρίως γιατί η τσάντα είναι δέσμευση...Ζούμε σε μια κοινωνία όπου όλοι κινούμαστε με απίστευτα γρήγορους ρυθμούς. Οπότε, σχεδόν τα μόνα πράγματα που θα παρατηρήσει ο οποιοσδήποτε επάνω σου είναι το παλτό και η τσάντα! Οι συχνές αγορές φθηνών σχετικά προϊόντων δεν μπορούν να συναγωνιστούν τη " μια και καλή", όπως λένε οι μαμάδες μας. Ας μη ξεχνάμε και το ρητό των Γερμανών "Είμαι πολύ φτωχός για να αγοράζω φθηνά πράγματα", όπως και ότι σε περιόδους κρίσης οι μεγάλοι Οίκοι Μόδας σημειώνουν αύξηση πωλήσεων κατά 30% περίπου.

Όχι δεν την αγόρασα, παρότι θα ήθελα πάρα πολύ...Οπωσδήποτε, όμως, μου μπήκε στο μάτι... Επειδή ακριβώς δεν επιδίδομαι ιδιαίτερα συχνά σε τέτοιου μεγέθους σπατάλες, έχω ενα προαίσθημα πως αυτή θα είναι και η επόμενη!Είναι έρωτας με την πρώτη ματιά και ο έρωτας είναι ιερός!! Τα έχει όλα....είναι από καλή οικογένεια (Michael Kors), έχει αντοχές (δερμάτινη), μπορεί να ανταπεξέλθει σε όλες τις περιστάσεις (chic design & εκρηκτικό χρώμα) και αναμφίβολα με κάνει και χαμογελάω! 

Αυτός ήταν και ο επιφανειακός συλλογισμός της ημέρας, αλλά ξέρω ότι με καταλαβαίνετε! Όλες έχουμε μια wishlist σε αυτόν τον υπερκαταναλωτικό κόσμο!

xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogger Wordpress Gadgets