Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Ακμή- Update!

Όφειλα να κάνω ακόμα μια ανάρτηση για το θέμα αυτό, αρχικά γιατί ξέρω ότι δυστυχώς αφορά πολλές αυτό το ζήτημα, αλλά και γιατί πρέπει να αναφέρω μια τελική εικόνα για τα προϊόντα που χρησιμοποίησα. Στο προηγούμενο post είχα παραθέσει αναλύτικά τη θεραπεία που μου χορήγησε ο γιατρός.

Να σημειώσω ότι ακόμα δεν έχει φύγει εντελώς το πρόβλημα και ότι αυξομειώνεται ανάλογα με τις συνθήκες και το άγχος της κάθε χρονικής περιόδου. Σε κάθε περίπτωση, η βελτίωση είναι φανερά αισθητή. Επίσης, στη δική μου περίπτωση η ακμή πυροδοτείται από το άγχος. Συνεπώς, εάν δεν είμαι σε ήρεμη ψυχική κατάσταση, όσες θεραπείες και να κάνω δεν θα διώξουν από μόνες τους το πρόβλημα.
Με αφορμή αυτό πρέπει να πω ότι κάτι το οποίο παρατήρησα πως κατα τη διάρκεια λήψης του η ακμή μειώθηκε αισθητά, είναι η σπιρουλίνα. Αυτά τα καθόλου νόστιμα φύκια, τα έπερνα παλαιότερα, καθώς δεν ακολουθώ και την καλύτερη διατροφή, οπότε χρειάζομαι βιταμίνες . Την είχα ξεχάσει τα τελευταία χρονια και πριν λίγους μήνες σκέφτηκα να την ξαναρχίσω. Μετά από ένα μικρό διάστημα, λοιπόν, κατέληξα στο συμπέρασμα, ότι ίσως να έχει συμβάλλει στη θεραπεία. Παρόλαυτα, δεν μπορώ να το αποδείξω και είναι απλές εικασίες. Βέβαια, επιδιώκω πλέον την τόνωση της ψυχολογίας μου και τη μείωση του στρες με τον τρόπο ζωής μου αλλά και με πρόσθετες φυσικές μεθόδους. Άλλωστε, ένα από τα πολλά για τα οποία φημίζεται η σπιρουλίνα είναι η καλή διάθεση. Επιπρόσθετα, έχω βάλει στην καθημερινότητά μου χαλαρωτικά αλλά και τονωτικά βότανα όπως χαμομήλι, τίλιο, πράσινο τσάι κλπ.
Αναφορικά με την κρέμα με χρώμα που μου σύστησε η αισθητικός την τελευταία φορα, επειδή έχει σχετικά υψηλό κόστος, θα πρότεινα να ψάξετε πρώτα για ένα δειγματάκι, ώστε να διαπιστώσετε εάν σας ταιριάζει. Αναλυτικότερa, μπορείτε να διαβάσετε το προηγούμενο post.

Το βορικό οξύ το έχω αραιώσει αρκετά. Το πιο κουραστικό πράγμα στο τέλος της ημέρας είναι όλη αυτή η διαδικασία...Ξεβάψου, σαπουνίσου, βάλε λοσιόν, βράσε και νερό για να κάνεις κομπρέσες... Έχει αντιβακτηριδιακές ιδιότητες και εμποδίζει την εξάπλωση των μικροβίων. Επιπλέον, ήταν εμφανές πως βελτίωσε σε μεγάλο βαθμό την εμφάνιση των καφέ κηλίδων και κάποιων σημαδιών που είχε αφήσει η ακμή.

Τις κομπρέσες με χαμομήλι τις κάνω επίσης σποραδικά. Η αλήθεια είναι πως ενυδατώνει και καταπραΰνει τον πρόσωπο, μειώνοντας τις κοκκινίλες. Επίσης, είναι και αυτό αντιβακτηριδιακό. Όμως, το πρωί δεν έχω πάντα χρόνο, οπότε και το παραλείπω.

Το σαπούνι και η λοσιόν του γιατρού έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά. Όμως, μετά από πολύμηνη χρήση έχω παρατηρήσει πως το δέρμα μου αφενός έχει αφυδατωθεί πολύ, αφετέρου δεν υπάρχει περαιτέρω βελτίωση. Αν και υπάρχει αισθητή διαφορά, η κατάσταση είναι στάσιμη. Επομένως, για ένα διάστημα αραίωσα και το σαπούνι, ώσπου να ηρεμήσει η επιδερμίδα μου. Τη λοσιόν τη συνεχίζω κανονικά.

Τελευταίο προϊόν του δερματολόγου είναι η "θαυματουργή" πούδρα στο χρώμα του δέρματος. Δεν είναι τίποτα άλλο από μια σχεδόν άσπρη πούδρα, η οποία περιέχει θείο. Ειδικά παλαιότερα το θείο αποτελούσε δημοφιλή μέθοδο θεραπείας αρκετών δερματικών παθήσεων. Παρόμοια πούδρα έχουν και εταιρείες καλλυντικών, όπως ELF και Bare Minerals. Τη δική μου, βέβαια, τη φτιάχνει ο ιατρός. Προσπάθησα, μάλιστα, να τη  βρω και στο ελληνικό εμπόριο, καθώς γνωρίζω ότι κάποτε κυκλοφορούσε από την εταιρεία Fissan, όμως έμαθα ότι γενικότερα το θείο ως προϊόν έχει αποσυρθεί από την αγορά. Παρά τα αμφιλεγόμενα συστατικά της, η πούδρα αυτή ήταν όντως θαυματουργή. Δεν τη φορούσα όταν έβγαινα έξω, ακριβώς επειδή ήταν τόσο άσπρη, αλλά το βράδυ στο σπίτι πριν κοιμηθώ, σαν night treatment. Το είχε εγκρίνει και η αισθητικός. Μπορώ να πώ ότι βοήθησε πάρα πολύ! Αυτή τη στιγμή μου έχει τελειώσει, ωστόσο θέλω να κάνω μια παύση, διότι το τελευταίο διάστημα έκανα έντονη τη χρήση της και θεωρώ ότι η επιδερμίδα χρειάζεται ένα διάλλειμμα μετά από ένα τόσο έντονο σκεύασμα.

Μάλιστα, σκέφτηκα μήπως ήρθε η ώρα να δοκιμάσω και κάποια από τα σαπούνια του εμπορίου, μήπως και ελαφρύνω την τσέπη μου, όπως και να γλιτώσω τις διαρκείς επισκέψεις στον ιατρό για την προμήθεια. Όπως και να το κάνεις, το φαρμακείο της γειτονιάς είναι πιο εύκολο. Ίσως να μην υπάρχουν "μαγικά" προϊόντα που να εξαφανίζουν μια για πάντα το πρόβλημα και η μόνη θεραπεία να είναι η υπομονή και η επιμονή...αλλά δε χάνουμε και τίποτα να πιστεύουμε!

xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogger Wordpress Gadgets