Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Μπούκλες χωρίς θερμότητα - Η επιστροφή!

Λίγες ημέρες πριν έτυχε να δω ένα βιντεάκι στο YouTube για μπούκλες χωρίς θερμότητα . Αμέσως μου ήρθε στο μυαλό η εικόνα που ακόμα πήγαινα σχολείο και επιχειρούσα να τυλίξω τα μαλλιά μου το βράδυ, για να είναι το πρωί όμορφες, στρογγυλές, χαριτωμένες μπουκλίτσες. Δυσκολεύομαι να απαριθμήσω πόσες φορές ζούσα το πρωί την ίδια ιστορία...Γύρω στις 7:00 π.μ. να πρέπει από τη μία να προλάβω το σχολικό και από την άλλη να προσπαθώ να ξεμπλέξω τους κόμπους, που βλακωδώς είχα δημιουργήσει στο κεφάλι μου. Στο τέλος κατέληγα να τρέχω φορώντας ένα σκουφί,  μέχρι να καταφέρω να σουλουπώσω το αίσχος, που με τόσο κόπο είχα κάνει.

Και κάπου στο τέλος του video και αφού είχα δει την κοπέλα με το τελικό αποτέλεσμα, αποφάσισα πως ήταν ώρα να ξαναπροσπαθήσω! Ομολογουμένως, μια πολύ σωστή απόφαση! Το εν λόγω video μπορείτε να το δείτε εδώ

Τουλάχιστον είναι λιγότερο γελοίο από τα ρολά...
H μέθοδος αυτή είναι καλύτερο να γίνεται σε ελαφρώς νωπά μαλλιά. Προσωπικά, μετά το μπάνιο στέγνωσα τα μαλλιά μου αφήνοντάς τα με αρκετή υγρασία, ώστε μέχρι το πρωί να έχουν προλάβει να στεγνώσουν εντελώς. Στη συνέχεια, αφού τα χτένισα καλά, ξεκίνησα το τύλιγμα. Ξεκίνησα να τυλίγω τούφες μεσαίου μήκους γύρω από τα δυο μου δάχτυλα, από την άκρη μέχρι τις ρίζες και το στερεοποίησα στο κεφάλι μου με δυο τσιμπιδάκια. Το τύλιγμα, λοιπόν, μου πήρε λιγότερο από πέντε λεπτά. 

Η αριστερή μεριά
Κοιμήθηκα για περίπου 8 ώρες και το πρωί έβγαλα τα τσιμπιδάκια. Voila!
Με το που ξεπρόβαλαν οι πρώτες τούφες, μου ήρθε να βάλω τα γέλια. Μου θύμισε τόσο πολύ εκείνα τα πρωινά στο σχολείο, που έβλεπα την απογοήτευσή μου στο καθρεύτη. Wild curls! Απευθείας από τη ζούγκλα. Ευτυχώς δεν πανικοβλήθηκα. Πέρασα τα δάχτυλά μου ανάμεσά τους, τις χτένισα και λίγο μέχρι που η εικόνα βελτιώθηκε αισθητά (και καλαίσθητα). Επιπλέον, παρατήρησα πως ανάλογα με το πάχος της τούφας, αλλάζει και το αποτέλεσμα. Στην αριστερή μεριά του κεφαλιού έκανα περισσότερα σπιράλ, ενώ στη δεξιά πολύ λιγότερα. Έτσι η αριστερή είχε πολύ όγκο, ενώ η δεξιά ήταν πιο ομοιόμορφη. 
Τη δεύτερη ημέρα μάλιστα, οι μπούκλες είχαν παραμείνει καλοσχηματισμένες, αλλά και με λιγότερο όγκο,. Ακριβώς επειδή στεγνώνουν στο σχήμα αυτό κρατάνε και περισσότερο, συγκριτικά με το σίδερο.
Η δεξιά μεριά

Αρνητικά!
Οι άκρες: χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή τόσο στο ξεκίνημα του τυλίγματος, όσο και στο στερέωμα με το τσιμπιδάκι, για να μη τσαλακωθούν. Καθότι λεπτές και ευάλωτες είναι το μόνο σημείο που πρέπει να υπάρχει ακρίβεια. Στις φωτογραφίες είναι σχετικά ευδιάκριτες μερικές τέτοιες άκρες

Η φορά: τουλάχιστον οι τούφες που πλαισιώνουν το πρόσωπο να έχουν τυλιχθεί με φορά μακρυά από αυτό.
Στο τέλος της δεύτερης ημέρας
Εάν τα μαλλιά σας φριζάρουν έντονα, φροντίστε προτού τα τυλίξετε να απλώσετε κάποιο προϊόν ή ακόμα και να τα στεγνώσετε τελείως, χτενίζοντας τα παράλληλα με μια στρόγγυλη βούρτσα. Να σημειώσω ότι δεν είχα χρησιμοποιήσει κανένα προϊόν styling, ούτε καν λακ.
xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogger Wordpress Gadgets