Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

L'oreal - Lumi Magique

Έχετε ποτέ αυτή την αίσθηση, ότι όλα σας πάνε στραβά και πως μόνο εάν αγοράσετε κάτι καινούριο θα γίνει η μεγάλη ανατροπή? Εμένα μου συμβαίνει συνέχεια! Και κάπως έτσι κατέληξα πριν λίγο καιρό με το το lumi magique. Μια αγορά παρορμητική, τόσο που ούτε καν ενδιαφέρθηκα για το γεγονός πως από όλες τις αποχρώσεις υπήρχαν ελάχιστες στα tester. Επομένως, χωρίς να το καταλάβω βρέθηκα με make up, ένα με δύο τόνους πιο ανοιχτό από την επιδερμίδα μου.

Το προϊόν υποστηρίζει πως διαχέει φως στην επιδερμίδα, με υψηλή κάλυψη, χωρίς ωστόσο να φαίνεται βαρύ. Η αλήθεια είναι πως πράγματι μετά την εφαρμογή η επιδερμίδα λάμπει, φαίνεται πολύ υγιής και είναι απαλή σαν μετάξι. Επιπλέον, το προϊόν αυτό δίνει όντως αψεγάδιαστο αποτέλεσμα καλύπτοντας κάθε ατέλεια.

Παρόλαυτά...στον κόσμο αυτό τίποτα δεν είναι τέλειο. Το αρνητικό του είναι ένα, αλλά βασικότατο και γίνεται φανερό λίγο μετά την εφαρμογή του. Ενώ αρχικά το αποτέλεσμα είναι αλαβάστρινo, μετά από λίγα λεπτά  το make up "κάθεται" σε ότι ατέλεια, γραμμή έκφρασης ή σημεία με ξηρότητα υπάρχουν, αφήνοντας μια όψη κουρασμένη και καθόλου φυσική.
Το περίεργο είναι πως το προϊόν αυτό απευθύνεται σε ξηρά δέρματα, ωστόσο παρατηρώ πως κάνει την ξηρότητα πολύ πιο έντονη.Φαντάζομαι πως οι κανονικές επιδερμίδες χωρίς ιδιαίτερες ατέλειες δε θα έχουν κάποιο πρόβλημα, αλλά πάλι εάν δεν έχεις ατέλειες, γιατί να θες full coverage?? Αντίθετα για λιπαρές επιδερμίδες φαντάζομαι θα είναι άκρως ακατάλληλο, εφόσον αφήνει μια απαλή λάμψη, η οποία θα ενισχύει την ήδη υπάρχουσα γυαλάδα.

Βέβαια, ως γνωστή πεισματάρα δεν αφήνω  τίποτα ανεκμετάλλευτο! Ακριβώς επειδή είναι λίγο πιο ανοιχτή απόχρωση από αυτή της επιδερμίδας μου και επειδή έχει μικρά στοιχεία shimmer, το χρησιμοποιώ ως highlighter στα ζυγωματικά, στην περιοχή των ματιών και στο κόκαλο του φρυδιού. Ειδικά κάτω από τα φρύδια μου έχει φανεί πολύ χρήσιμο. Ποτέ δε βρίσκω σκιά να ταιριάζει με το χρώμα της επιδερμίδας μου,  για άψογο σβήσιμο των χρωμάτων στο μακιγιάζ των ματιών. Πλέον έχω ένα περιποιημένο καθαρό αποτέλεσμα. Καλή θέληση να υπάρχει, λύσεις βρίσκονται!

xxx

2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο review! Το έχω δοκιμάσει σε τέστερ και μου φάνηκε ωραία η υφή του, αλλά τις τιμές των make up της l'oreal της βρίσκω αδικαιολόγητες... :/


    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα συμφωνήσω! Για εταιρία που θεωρείται drugstore είναι αδιανόητο! Η συσκευασία είναι γυάλινη και βαριά, αλλά και πάλι στην ίδια τιμή υπάρχουν καλύτερα προϊόντα με πολύ καλύτερη συσκευασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogger Wordpress Gadgets