Κυριακή 11 Αυγούστου 2013

Καλοκαιρινοί σύμμαχοι ομορφιάς!


Το καλοκαίρι οι ρυθμοί είναι πάντα πιο χαλαροί σε όλους τους τομείς. Αυτό, όμως, που σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να παραλείπουμε είναι η φροντίδα της επιδερμίδας μας. Τους θερινούς μήνες πρέπει πιο πολύ από ποτέ να φροντίζουμε τον καθαρισμό και την προστασία του προσώπου μας, καθώς η ζέστη, ο ήλιος και η χρήση διαφορετικών προϊόντων συγκριτικά με το χειμώνα, φράζουν τους πόρους με αποτέλεσμα τη μη υγιή όψη της επιδερμίδας. 

Αρχικά και με τις πρώτες μέρες των διακοπών μου, το δέρμα μου είχε ερεθιστεί όσο ποτέ, χωρίς να έχω ιδέα για την αιτία. Συνεπώς, επισκέφθηκα το αγαπημένο μου φαρμακείο και ακολούθησα τις συμβουλές της φαρμακοποιού. Η ίδια με πληροφόρησε πως χρειάζεται να φοράω πάντα αντηλιακό, καθώς ο ήλιος ερεθίζει το ευαίσθητο δέρμα, όπως και την ακμή και να το επιλέγω ανάλογα με τον τύπο του δέρματος μου. Επιπλέον, ο καθαρισμός είναι το πιο βασικό βήμα, για τη διατήρηση της όμορφης επιδερμίδας. 

Τα προϊόντα που προμηθεύτηκα, λοιπόν, ήταν η Avene Cleanance Eau Nettoyante για ντεμακιγιάζ, η Avene Cleanance Lotion για καθαρισμό και τόνωση της επιδερμίδας με ακμή και αντηλιακό Galenic με spf 30, το οποίο ρυθμίζει και δεν προκαλεί σπυράκια. Μάλιστα, είμαι παραπάνω από ευχαριστημένη με τα άμεσα αποτελέσματα που είδα. Ειδικά το ντεμακιγιάζ της Avene μπορώ να πω, πως για την επιδερμίδα μου φαίνεται να είναι πιο κατάλληλο ακόμα και από το μέχρι τώρα αγαπημένο Bioderma.

xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogger Wordpress Gadgets